.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اطرافیان کروبی به ویژه یکی از فرزندانش با نوشتن یک بیانیه جعلی سعی داشت تا مانع از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات گردد. کروبی رای می‌دهد/ با صندوق رأی قهر نمی‌کنم
اطرافیان کروبی به ویژه یکی از فرزندانش با نوشتن یک بیانیه جعلی سعی داشت تا مانع از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات گردد.(ادامه)
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد. رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد، پلمب شد
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.(ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است. بیانیه مهدی کروبی در واکنش به جنگ حماس و اسرائیل +جزئیات
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است.(ادامه)
خبر دیدار انتخاباتی کروبی با هادی خامنه ای تکذیب شد
حسین کروبی و سید هادی خامنه‌ای برگزاری دیدارهای انتخاباتی مهدی کروبی را تکذیب کردند.(ادامه)

پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد. حسین کروبی: پدرم را محاکمه کنند ببینند آیا آلزایمر دارد یا خیرمهدی کروبی
پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد.(ادامه)
کروبی، غایب دورهمی قالیباف،لاریجانی، ناطق و حدادعادل
مهدی کروبی، غایب دورهمی قالیباف،لاریجانی، ناطق و حدادعادل(ادامه)
براندازان چگونه از «کروبی» به «کریمی» رسیدند؟
عجیب نیست که براندازان و طراحان سناریو‌های اخیر، به جای امثال مهدی کروبی، روی امثال علی کریمی سرمایه گذاری کنند. زیرا چنانکه گفته شد، اثرگذاری روی آن‌ها ساده‌تر است.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
"تمامی خبرهای مربوط به فوت ایشان شایعه است". تکذیب درگذشت مهدی کروبی
"تمامی خبرهای مربوط به فوت ایشان شایعه است".(ادامه)
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود. سونامی استعفا در کادر مرکزی حزب اعتماد ملی
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود.(ادامه)
مهدی کروبی به دیدار منتخب‌نیا رفت
مهدی کروبی به جهت عیادت از همسر دبیرکل حزب جمهوریت در منزل وی حضور یافت. (ادامه)
محمد جلیلیان وکیل دادگستری و وکیل محمدحسین کروبی از محکومیت وی به یکسال حبس تعزیری و جزای نقدی به دلیل حوادث پس از سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. پسر مهدی کروبی به حبس محکوم شد
محمد جلیلیان وکیل دادگستری و وکیل محمدحسین کروبی از محکومیت وی به یکسال حبس تعزیری و جزای نقدی به دلیل حوادث پس از سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
ادعای عجیب محمود احمدی نژاد: من لیبرال دموکرات هستم!
محمود ‌احمدی نژاد در گفتگویی اخیرا خودش را یک فرد لیبرال دموکرات معرفی کرده است.(ادامه)
مهدی کروبی دچار حادثه شد
مهدی کروبی برای دومین‌بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات شد. (ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی و رهنورد
خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داد.(ادامه)
پیام مهدی کروبی به سیدحسن خمینی
مهدی کروبی در پیامی به دکتر فاطمه طباطبایی و سید حسن خمینی درگذشت سید مرتضی طباطبایی را تسلیت گفت.(ادامه)
حسین کروبی: پدرم رفع حصر نشده است
پسر مهدی کروبی گفت: کماکمان قفل منزل پدرم در دست نیرو‌های امنیتی است، به این معنا که باز شدن و بسته شدن در توسط این نیرو‌ها صورت می‌گیرد.(ادامه)
به دنبال رد صلاحیت مهدی کروبی برای تصدی دبیرکلی حزب اعتماد ملی به همراه سه نفر دیگر از اعضای این حزب و استعفای وی به همین دلیل، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد. الیاس حضرتی جایگزین مهدی کروبی شد
به دنبال رد صلاحیت مهدی کروبی برای تصدی دبیرکلی حزب اعتماد ملی به همراه سه نفر دیگر از اعضای این حزب و استعفای وی به همین دلیل، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد.(ادامه)
کروبی در منزل قوچانی! +عکس
مهدی کروبی شب گذشته به همراه غلامحسین کرباسچی در منزل محمد قوچانی حضور یافته است.(ادامه)
اعتراض حزب اعتماد ملی به ردصلاحیت مهدی کروبی
نشست شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور حضوری و آنلاین برگزار شد.(ادامه)
مهدی کروبی استعفا داد
مهدی کروبی از سران اصلاح طلب طی نامه ای خطاب به الیاس حضرتی قائم مقام خود در حزب اعتماد ملی از دبیرکلی حزب مذکور کناره گیری کرد.(ادامه)
فرزند مهدی کروبی گفت: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی را که فاقد محکومیت قضایی است از عضویت در شورای مرکزی این حزب رد صلاحیت کرد. وزارت کشور کروبی را ردصلاحیت کرد!
فرزند مهدی کروبی گفت: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی را که فاقد محکومیت قضایی است از عضویت در شورای مرکزی این حزب رد صلاحیت کرد.(ادامه)
 محمود احمدی نژاد گرچه با حمایت اصولگرایان به کرسی ریاست جمهوری رسید اما بعدها مسیرش را از آنها جدا کرد.
بیانیه محمود احمدی نژاد خطاب به مهدی کروبی
محمود احمدی نژاد گرچه با حمایت اصولگرایان به کرسی ریاست جمهوری رسید اما بعدها مسیرش را از آنها جدا کرد. (ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
سیما بینا با مهدی کروبی دیدار کرد؟
(ادامه)
تصویری از مهدی کروبی در بیمارستان
مهدی کروبی دیروز در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت، تصویری از او در بیمارستان منتشر شده است. (ادامه)
مهدی کروبی فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد
شیخ مهدی کروبی در پی آسیب‌دیدگی مهره کمر بر اثر خوردن زمین، پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های تهران فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند.



از حرف‌ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم؛ هر کاری هم کردم از آن دفاع می‌کنم / ۱۱ سال از اتفاقات سال ۸۸ گذشته؛ باید به فکر مسائل امروز باشیم / درمورد فیلتر توئیتر در زمان من، یادم نمی‌آید/ فرقی بین بایدن و ترامپ نیست (خبر)
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.